CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Tuesday, June 16, 2009

so far..

Alhamdulillah...

hari ini aku masih lagi diberi peluang untuk bernafas....
Thanks Ya Allah... smalam mmg aku rasa mcm nak mati sebab sakit kpala yg amat...
then ari nie aku dh boleh senyum n gelak2 dah....

smalam ubai tlg jelumkan kepala ngan air asam jawa then aku igt nak tggu kering jap.. rupanya aku tertido smpai sejam lebih, jaga2 dah pkol 11.40pm... huhuhu mmg laa.. then aku bangun mandi lama2... sejuk rasa kpala aku neh... Alhamdulillah.. dah x panas sgt dah mcm siangnya...
2 kali aku mandi sblum masuk tido... lepas aku siap iron baju aku mandi lagi... sebab tiba2 rasa panas... apasal laa badan aku neh.. kejap sejuk kejap panas...

dah mandi lg barulah aku rasa cool down sket.... then kol 2 lebih baru aku tido...

thanks ubai... muaahh syg ubai... yg lelain pn aku syg jgak... muahhh

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers