CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Sunday, June 21, 2009

..Happy Father's Day..

Kepada smua abah/ayah/bapak/papa/daddy/ n so on... selamat menyambut hari bapa... jadilah bapa yang terbaik kepada anak2mu...

Aku rasa pilu sgt di saat semua org di luar sana memeluk dan mencium bapa2 mereka dan mengucapkan selamat hari bapa... abah.. anakmu ini amat merinduimu... Andai waktu boleh diputar...

Abah.. andai abah masih ada di dunia ini... akan ku peluk n cium abah.. tanda terima kasih atas didikan yang telah abah berikan di sepanjang kedewasaan ini... Terima kasih Abah kerana telah mendidik anak mu ini sehingga berjaya macam hari ini... anak mu ini akan terus memperjuangkan amanatmu.. akanku jaga nama baik keluarga kita..

Abah, terima kasih kerana menjadikan kakak setabah dan secekal hari ini... Al fatihah..
Semoga Roh arwah abah dicucuri RahmatNYA... Amin.. amanlah abah di sana...



sebak aku dgr lagu yang mawi nyanyikan ini... mengalir air mataku...walaupun ari nie bukan ari raya... its still touching me... Ya Allah... KAU cucurilah rahmatMU ke atas arwah abahku... Hj Abdullah B. Ibrahim... Tempatkan arwah abahku bersama org2 yang beriman.. Amin Ya rabbal Alamin..

Ayah..aku rasa sunyi
sejak kehilanganmu
di dunia ini
di saat ku meniti
kejayaan ini
Ayah..aku menyanjungi
jasamu yang terlalu
agung buatku
tak dayaku membalas
jasa dan budimu
Tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa siksanya di jiwa ini
tak dapatku
membalas jasamu
di dunia ini
Tanpa kamu
hilanglah haluan hidupku
terasa siksanya di jiwa ini
apapun aku
tetap redha
apa yang mendatang
Di pagi raya
ku pohonkan
kemaafan keinsafan
ku doakan
agar rohmu
dicucuri rahmat Ilahi
oh ayah...
Ayah..aku rasa sunyi
sejak kehilanganmu
di dunia ini
di saat ku meniti
kejayaan ini
Ayah..aku menyanjungi
jasamu yang terlalu
agung buatku
di hari raya ini
ku merinduimu...


**SUSAH LAK NAK UPLOAD LAGU NEH...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers