CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Wednesday, December 17, 2008

::tensi::

hari nie....

...................aku amatlah tensi..
sebabnya... biasa laa.. bila bendera jepun dh naik.. maka secara automatic perutku jugak akan sakit tahap gaban... kalo sakit tahap altroman ke.. superman ke.. superhero ke.. takpe lagi.. aku masih waras to handle it...

YA ALLAH aku rasa cam nak buang ja perut nie letak kat sebelah sat... for 2-3 days... aku amatlah tak tahan nak nanggung rasa saket neh... tapi dh namanya pn pmpuan kn.. terima laa hakikat yang sebenarnya... hohohohohoho.. tp aku tak tau la.. time aku period ja msti aku senggugut yg amat.. perut aku nie dh penuh sesak ngan ubat ubatan, jamu, makjun.. semua aku telan utk hilangkn senggugut neh.. wahai kawan2.. sesapa yg ada petua atau tau ubat yg leh ilang senggugut.. silakan bgtau daku.. aku amat perlukannya...


oklah smpai sini dulu entry daku utk hari ini kerna daku masih bz tahap gaban ngan keja2 lain.. chow for a while...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers