CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Thursday, April 22, 2010

Love Story...

salam allz..

semangat tahap gaban nak update blog pagi neh.. aku mcm tak tau la psaipa kbelakangan neh aku masyuk sgt duk tgk cita korean... huhuhu lpas abis satu crita satu crita aku layan.. adoiii penyakit bermusim neh... dah la nak exam dah... hurmm.. mcm mana neh~~~ tambah2 cita love story in harvard tue... lagi la berpuluh kali aku ulang tgk.. adoiii bahaya nehh~~ wlaupun cita ni dh lama since 2004(ditayangkan di korea la.. huhuhu), tapi aku suka gila tgk...

...memang love story...



penangan Kim Hyun Woo (Kim Rae Won) ngan Lee Soo In (Kim Tae Hee) la nehh... sweet sgt cita neh... ada part yang leh termengalir air mata.. hahaha.. jiwang...

oklah... thats all je..
take care...



4 comments:

Siti Noor Aminah

aku pun layan gk cite korea.. boys over flower lg besh..!! aku suka junpyo.. rasa mcm jatuh cinta dgn dia.. haha..

Hanie AbadieY

boys over flower aku tak tgk lg wehh.. tp cita tue aku dh ada.. hahaha... aku tak senang lg nak layan cita tue... nnt leh la kita share2 k... huhu

Siti Noor Aminah

housemate ak suka jihu, tp ak mmg dh jatuh chennta sama junpyo.. ang layan dlu ar cite tu.. hihihi.. gudluck fr yr exam..

Hanie AbadieY

thanks so much... just around the coner ja neh

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers