CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Friday, April 23, 2010

Finaly...

salam allz...

hurmm bad news...
mcm aku kata smalam.. aku mmg xdpt lgsung mood study jepun... adoiii laa.. penyudahnya aku hentam cromoc ja jwb test td... then aku smpai takleh nak recognize dlm test paper td rupanya ada soalan ulangan test dulu.. adoii... smpai tahap cmtue.. dah abis aku tgk2 balik... adoii laa... padan la.. smalam bgai nak gila aku cari past question test aku.. msa tue jgak la tak jmpa... arrghh smuanya menyepoil kn mood aku.. aku tensi tahap lahar gunung berapi nehh...

arghhhh aku nak nangis tapi tak mau nangis... uwaaaa... dah la listening test pun laju.. huhuhu nasib aku laa sbb aku mmg out of attention.. huwaaaaa...

dah la... redha je la.. aku AKAN back up balik msa final nnt...

oklah.. take care...
wassalam..
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers