CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Saturday, April 17, 2010

lamanya...

salam allz...
huhuhu entry cam gempak...
sebabnya mmg lama... tak menghupdate blog neh.... hehehe quite bz ma...
sebenarnya byk crita yang nak diceritakan... tapi masa nie cam dengki ja.. asal aku duk typing story mories ada la yang tak kena... mencikkkk aku...
takpa la... wat msa nie aku update ja sket menyatakan bahawasanya aku still lg ada hati utk berblogging... kalo berfacebook aku dh malas tahap tassadey... huhuhu....

final exam pun just around the corner dah... salah lap mmg saket la... saket yang mungkin utk smentara? utk slamanya? huhuhu pikir la sndri....

adoii laa tenet lambat mcm siput.. gerammm... nie la slah satu sbb yg membantutkan aku tuk update blog.. arrghhh tensi..
ermmm kna stop la dulu.. aku post entry nie dulu sblum apa2 jd.. hahahaha...

take care eberibody.... have a nice day....
wassalam
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers