CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Wednesday, April 21, 2010

BAZAAR ILMU 2010

salam allz..

sbenarnya citer neh dh agak basi kot... tapi aku baru berkesempatan nak updatekn...

Bazaar ilmu 2010.. tu lah nama yg diberikn utk event neh(dijayakan oleh senior2 aku)...
bazaar yang mendedahkan pasal KM(Knowledge Management)
idea buat event neh daripada lecturer KM kami.. Miss Naza.. huhuhu.. Event nie sbenarnya utk subject IT Project Management... aku kagum sgt, wlaupun diorg tak sampai 10 org tapi leh manage event yang boleh dikatakan besar jugak la... congrates to all of u "seniors" good jobs...

maybe sem depan aku plak yang akan merasai debaran sbenar utk manage event neh... dalam event neh pun aku jd comnittee member jgak... tolong apa yg patut... tapi at last terperuk kat dapur sajork.. hehehe.. hehe takpe... leh sumbangkan tenaga yang tak seberapa...

dari event neh mmg banyak ilmu yg kitorg boleh capture.. sbb speakers yg dtg bukan calag2 org.. smuanya experts2 yang amatlah berpengalaman... mmg agak jelas dengan apa itu km dalam organization.. KM nie mmg best dan menarik kalo di explore lagi.. dulu msa mula register utk course neh.. mmg aku taktau apa lgsung... -ZERO-

create... capture.. codify... implement...

sampai penah aku nak give up ngan KM.. huhu.. at last ada org support aku n nak aku teruskan.. so aku kuatkan semangat, cekalkan hati. aku terus blajar KM.. mmg amat best... makin lama aku rasa makin seronok... KM mmg the best...


erm tue layang dpt aku critakan sket.. im rushing...

take care all..
wassalam...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers