CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Wednesday, April 21, 2010

UPDATE BESAR BESARAN!!

cerita - 18.04.11

Salam allz…

Mood nak update datang bergolek.. hehehe

Di hari weekend yang indah nie dgn redup2 cuaca, angin bertiup sepoi2 bahasa, alangkah indahnya kalo leh sambung tido.. argghhh mimpi la.. keja mlambak sapa nak buat?? Haa jawab sat.. kalut ja nak sambung2 tido… kalo la bleh kan… tapi apakan daya, bagun pg ja aku dh sbuk buat keja yang x siap lagi… due datenya brapa ari ja lagi pun… adoii nie la padahnya kalo tak mau start buat awal2.. tapi kan aku dah start buat dr awal okeh!! Bila nak siap keja aku ada la yang duk follow up kot blakang.. argghhh bikin sewel.. baru aku brangan nak relax sat smentara amik mood nak study utk final.. adoii laa geramnya aku… harap2 nie last keja yang aku buat.. takmo dah… otak aku sakit pikir asaimen yang tak penah siah slagi aku bertitle “stoodent”

Haaa citer lain lak…
Start jumaat kelmarin dulu ada PC Fair kt KLCC… huhuhu… aku amatlah geram n tergedik2 nak p.. tapi kalo aku jejak pc fair itew sah2 lah duit aku mlayang paling sket pun tiga ratus hengget… Aku pun heran la… nampak beli je bnda yang alah2 tue tapi bla bayarnya cecah tiga ratus hengget.. adoii laaa… sebab itew aku pakukan kaki aku erat2 kt sini supaya x jejak pc fair… huhuhu… member aku citer plak camera NIKON DSLR amatlah murah smalam dan tgh SALE!! SALE!! SALE!!(aku amatlah tertarik dgn empat abjad neh) Arrghhh lagi buat aku penasaran wehh… tapi aku kuatkan hati… aaaaaaa sabaq ja laa… aku kena kuatkan ati dulu okeh!!! Takleh ikutkan sgt kata ati yang mcm2 nak… ikutkan ati.. mati la… sabaq Hanie.. sabaq banyak2… hehehe…(tenangkan ati la konon) ok abis pasal benda alah neh…

Pasal AV aku plak…
Smalam aku duk update la av aku tuh… update punya laa lama sbb tenet mcm siput sedoot.. dah smpai 98% tenet plak disconnect… arrgghhhhhh panas aku beb!!! Bukan skali.. dh berkali2… aku pun taktaw apa msalahnya… at last aku ckp kt lappy aku neh, kalo skali lg aku xleh update av, lantak dia laaa, aku campak ja kat luar tinggap tue… kerana tenet aku marahkan lappy.. tak berhati perut langsung.. geram der.. lappy aku neh mcm memahami penasaran tuannya plak.. finally, bleh la jugak aku update av aku tue…
Tak pe laa… dh siap.. aku pun nak off la… tup tup appear la pop up yg aku nyampah tengok.. dia kata av aku out of date n series’s number blacklist… kepala otak dia laa.. mangkuk gulai btoi laa.. menatang apa yang kena blacklist plak… nie msti pasai aku duk update byk2 kali td neh… arrghhhhhhh bengongggg… mencik… malas aku nak pikir dah.. masa nie la nak cari pasai ngan aku… lantak kamu la.. tggu aku abis exam next month baru aku update balik..

Argghhh semuanya buat hati aku panas…. Tak tambah lagi ngan masalah sebelah menyebelah… hurrmmm.. ~~hidoopp hidoopp~~~

Lagi satu aku amatlah geram ngan mamat neh… dia buat layan tak layan ja aku neh… igt aku nie tunggul kayu kea pa?? ke baby doll dalam lemari kaca tuh?? Adoii laaaa…. HH, kalo baca entry neh, tolong laa concerned sket dengan diri saya ineh… camna la aku nak cakap nak bg dia paham… tak larat dah aku nak memendam perasaan… makin lama makin tangled… Tak mintak pun lebih2… aaaaaaaaaaaa nak jerit ja kat telinga dia…. Biar muntah smua isi dalam telinga dia tuh… hopefully.. hopefully… hopefully… fahamilah aku… uuuwaaaaaa…..

Orang kata… Cinta umpama ‘treasure hunt’. Cita cita dan tujuan kita satu untuk menuju ke penamat yang paling mengembirakan. Namun di dalam perjalanan kita akan menghadapi pelbagai rintangan dan cabaran. Andainya tidak mampu meneruskan, kita akan tersungkur dan hadiah utamanya akan di kebas orang lain. Tetapi tak usahlah kecewa. Walaupun hadiahnya tidak kita perolehi, tetapi keseronokannya kita sudah rasa. Jadi bercintalah sepenuh hati. Namun jangan meletakkan harapan terlalu tinggi.
InsyaAllah… selagi aku mampu akan aku perjuangkan rasa ini… bagi aku biarlah ini yang terakhir.. Kerna aku pernah kecewa.. lumrah dalam berkasih.. Memang sakit bila kecewa.. Kekecewaan terlalu pahit untuk ditelan, terlalu payah untuk dilupakan namun dalam cinta pasti akan merasai kecewa dan dikecewakan walau bukan itu matlamat dalam setiap percintaan.
Huhuhu tak pepasal aku duk jiwang karat lak.. dh lama aku tak meluahkan perasaan neh.. kepada yang membaca.. kalo rasa geli nak baca, jgn baca k.. sebabnya kat sini memang aku createkan untuk aku luahkan segala isi hati aku… kepada yang memberi komen membina terima kasih…

That’s all for now… will see u later..

Take care all..
Wassalam..

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers