CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Tuesday, February 3, 2009

Aku teringat..Aku Rindu... Hadirlah..

badan ku terasa sakit2 kebelakangan nie.. adakah sebab dari hentakan dlm bus aritue? ntah la.. ldg aku rasa ngilu sgt kat tulang blakng aku neh.. aku x gtau pun mummy.. tamau dia risau lak.. sbb aku mmg menghadapi masalah tulang.. huhuhu..


aku mnta maaf ats salah faham yg berlaku.. aku x bermaksud nak sakitkan atimu.. apatah lagi nak cari pasal ngan.. bukan niatku begitu... aku pnat sbenarnya.. kpala nie asyik sakit plak.. smpai ati kau x pedulikanku pn.. msg x rply pn.. akhirnya aku tertido dlm sedu sedan kerana terlalu sedih n sakit...

u know what..
i miss u too much lately.. boleh tak paham perasaan ini.. aku terlalu merinduimu... teramat hebat ku rasakan kali ini... hadirlah dalam setiap nafas nafas ini wlaupun sketika.. Redakan lah rindu ini... ingin kukatakan yang hadirmu dalam hidupku memberikan aku sejuta nafas baru.. teruskanlah menghembuskan nafas kasih sayangmu yg tulus itu untuk diriku... terima kasih atas cintamu slama ini.. my love will never ends...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers