CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Tuesday, February 17, 2009

Terkesan Di Hati

hari ini..
huhuhu memang la ari nie kn.. x kan kelmarin lak kot.. hahahaha..
ari nie hati, jiwa, raga ku agak terkesan dengan kuliah ustaz msa class pengajian islam..kuliah kuliah yg sblm ini bagiku agak ceria sebabnya aku banyak gelak... tapi hari ni, aku agak kusyuk.. tp tak bermakna class sblum nie aku x kusyuk.. tapi ari nie aku amat menumpukn perhatian.. i press the more attention on it.. i dont know y.. aku memang tersentuh la dengan topik kali nie.. mgkin terkena sket dekat aku kot kn.. thats y aku terasa lebih..

aku rasa, Ya Allah.. kerdilnya aku di sisi Penciptaku.. Ya Allah.. kau berikan lah kesempatan aku untuk menghuni bumi mu ini agar aku dapat menambahkan amal ibadatku kepadaMU Ya Allah.. aku tau betapa aku bukanlah umat yg baik, tapi aku mohon padaMU.. pimpinlah aku ke jalan keredhaanMU.. Berilah aku hidayah MU YaAllah.. semoga hidup aku di dunia ini tidak sia2.. Amin.

ermm.. sentimental la plak kn.. erm. its ok.. kita kena sentiasa berubah untuk jadi lebih baik..

ok lah.. aku nak membasuh segala bagai+aku sakit kpala balik dalam ujan td+aku nak study coz tomorrow aku ada test Stats.. so wish me best of luck... Daaaa...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers