CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Sunday, June 21, 2009

Apa ek..

ermmm spatutnya entry neh aku masuk kn smalam lg.. tp sbb aku sakit kpala n lenguh2 badan.. ku extend la ari nie..

smalam aku p tgk adam.. hehehehe sorry jue, ang dah 28 ari bersalin baru aku berkempatan p tgk ang.. hehehehe adam pn dah besar dh.. sat ja kan.. aku x smpat nak snap pic adam yang dah botak.. sbbnya masa tue batery phone aku low gila babeng..ehehhe nnt la kalo ada aku uploadkn.. kalo ada la...

aku pulun p tgk adam jgak sbb ari nie adam nak balik sp.. aku mmg x dan la nak tggu sbb esok aku nak balik kampus dah.. adoii..

errmmm.. aku sakit kpala kerap gila kbelakangan neh... badan pn lenguh2... psaipa aku not sure.. maybe sbb aku mkn durian.. aku kalo dh mkn durian siap la.. bdn macam kena hentak2 nagn batu pehtu sakit... ermmm

ermm hehehehehe nie mknanya aku dh blur... ok.. nie ja utk kali neh...
daa...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers