CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Tuesday, June 23, 2009

Sakit lagi...

Ya Allah.. lately nie aku asyik sakit je... Ujian drNYA aku tempuhi dgn sabar..Allah bg kita ujian sbb dia tau kita mampu hadapinya... lgpun sakit nie akan menghapuskan dosa dosa kecil.. mudah mudahan.. Amin...

aku baru je balik dr Hometown... smpai sini.. aku mkn nasi lemak yg agak pedas la... lepas je mkn, trus perut aku sakit gila... osshhh

smpai pg nie aku still feel it.. sakit wehh... angin kot.. sbb aku x mkn apa2.. tetiba ja masuk nasi lemak ngan smbal sotong yg agak pedas.. owwhhh.. no... aku xmau lg...

kepada my lovely mums, semua kwn2ku n adik2ku.... i love u all too much... tanpa korang aku mgkin tak sekuat ari neh... thanks for being with me all da times idle happy or sad...

ok guys.. thats all.. daaaa

1 comments:

ms. craby

yuni saaaaaaaayyyaaaaannngggg KAKAK yg paling COMEL ni....love u sis hanie...hehe....

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers