CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Thursday, June 11, 2009

hati ini..

semalam... aku sakit kpala sangat2.. sbbnya aku byk berpikir... then aku terlelap... aku mimpi aku menangis.. then aku terjaga sebab phone terjatuh dr genggamanku.. aku rasa bantalku basah.. rupanya aku tak mimpi.. memang aku menangis.. aku menangis dalam tido.. Hibanya hati ku saat itu...


Ya Allah.. kenapa dgn aku nie... Aku redha dgn ujianMU padaku... aku sedar.. aku hanyalah hambaMU... aku hanya pinjamanMU di dunia sementara ini...


Aku mohon.. izinkan aku capai cita2ku... aku ingin tengok org2 yang aku sayang bahagia dengan kejayaanku.. bangga dengan kecekalanku...

Thanks Allah.. atas ujianMU padaku insan yang kerdil.. mengajar aku untuk lebih menghargai kehidupan yang penuh ranjau ini..

To my lovely n da best mummy in da World...
Thanks so much... kerana terus mendorong puterimu ini untuk terus berjuang... Terima Kasih yang tak terhingga...Tanpa mu mummy aku rebah.. sujud ke bumi...susah untukku bangkit..

kepada teman2 seperjuangan..
Terima kasih atas support yang korang bagi.. Aku amat menghargainya.. especially Ubai,Yuni,Naja, Yaya, Fiqah,Shima n so on.. thanks a lots..

Kepada Insan Yang bertakhta di hati ini. Terima kasih atas dorongan yang tak pernah putus.. kata2mu walau kadangkala agak mencabar.. membakar semangatku untuk teruskan perjuangan ini...Thanks dear..

Thanks for All.. love u all

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers