CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Monday, June 1, 2009

The ONE and Only ONE

Mummy.. i let u know.. u are the best in my life.. u are my everythings... u are the One and ONLY one...

mungkin bila aku putus kasih.. aku boleh cari penggantinya... tpi jika aku kehilanganmu insan yang mengandung, melahirkan, mendidik n membesarkan aku sehingga aku berada di tahap sekarang... aku takkan dapat gantinya... Padaku kau terlalu istimewa di hatiku mummy... kau lah wanita yang hebat yang pernah aku temui, kaulah ibu, kaulah bapa... Tak mampu aku balas segala jasa dan pengorbananmu... hanya yang aku mampu lakukan.. untuk membahagiakan hidupmu selagi hayatmu ada mummy... I love u so much...

YANG teristimewa


Di sebalik senyumanmu
Titisan airmata di jiwamu
Perjalanan kau tempuh memilukan
Jeritan batin terlukis di mata

Usah kau tangisi diri ini
Bukannya ku pinta begini
Hanyalah takdir oh menentukan
Di sebalik doa dan harapan

Hulurkan oh tanganmu
Kan mencapai bintang
Menyuluh perjalanan
Bersama menempuh rintangan yang ada

Ku pohon... Kepada yang Esa
Berikan harapan kepadamu permata istimewa
Ku pohon . . . Kepada yang Esa
Berikan harapan kepadamu permata istimewa

Kau bagai , Kau bagaikan permata
Kau insan , Kau insan istimewa
Untukmu . . . Pengorbanan untukmu
Di sebalik senyumanmu
Titisan airmata di jiwamu
Perjalanan kau tempuh memilukan
Jeritan batin terlukis di mata

Kau bagai, Kau bagaikan permata
Kau insan, Kau insan istimewa
Untukmu... Pengorbanan untukmu

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers