CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Tuesday, April 14, 2009

Terhapuskah dia dari ingatanku??

salam...

aku nk gtau yg aku dh cba utk lupakan kenangan lalu.. aku balik kampung last thursday.. aku muhasabah balik diri aku.. then aku try untuk lupakan kenangan lalu dalam hidup aku.. tp aku takut hanya di tenagh jalan sahaja.. yg pastinya, kenangan antara aku n dia telah terhapus di dalam phone memory aku setelah phone aku hang untuk 3 ari so nya aku terpaksa format... resultnya.. terhapus sudah sgala knangan kau dan aku di dalam phone memory itu.. Ya Allah kenapa aku sukar untuk melupakannya?? betulkah kata org.. Cinta Pertama Itu sukar untuk dilupakan?? Tlg jawab wahai insan2 yg membaca entry ku ini... Aku ingin keluar dari belenggu ini... TAPI aku tidak lah segagah Superman ataupun secekal Bionic woman... Ya Allah..permudahkan jalan untuk Hambamu yang kekurangan ini...

kerna.. sedikit hari lagi aku akan bertarung di medan Exam... aku agak buntu bila pikirkan nie semua.. aku takmau kecundang dlm pelajaran.. sebab ini yang aku impikan.. ini impian aku sejak dulu.. aku ingin sebelum mummy menutup mata.. aku nak balas jasa2 mummy padaku selama ini.. aku nak bahagiakan hidup mummy seumur hidupnya... kini ku akui... sejauh mana pun aku pergi, andai aku ada masalah.. mummy yg aku cari.. tak perlu untuk elaboratekn pnjang2 masalah.. just tgk muka mummy saja dh menyejuk kan hati n perasaan ku... Aku tak mau impian ku hancur sekerat jalan...

Ya Allah, Ya Tuhanku.. kuatkanlah semangatku dlm aku menempuhi liku2 hidup nie... aku mohon untuk kesekian kalinya... Amin...

3 comments:

IdayuHalili

sebagai salah sorang insan yg membaca blog anda, just would like to say few things..

kadang2 kita rasa macam everything is unfair to us. kita nak lupa tapi kita salahkan every memory yang ada as if memory tu yg takmau pergi dr hidup kita.

why not kita sendiri yg buang semua memory tu. jangan harap dia sendiri yg akan pergi cause it never will. it has happened and it will always be that way. kita sendiri yg have to make the effort untuk buang memory tu. rasanya by reformat ur phone was a good start.

cakap mmg senang tapi selagi kita simpan, mmg menyakitkan. just think about it..

ms. craby

akak,yuni yakin akak mampu lupakan apa yg dh happen in ur past..
maybe akak cuma igt ur past as memory..i know u can forget that memory that given so many impact to you and i know u r such a strong person..i believe in u sis..
chaiyok2!!!be strong women kak...
hehehe...always smile....

Hanie AbadieY

thanks sis n yunie.. i try to be strong.. i try n i believe that i will... mmg susah.. tapi dlm apa jua cara sekalipun aku akan buang sgalanya.. maybe dgn adanya "hidup baru" nnt.. thanks 4 ur support..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers