CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Wednesday, April 1, 2009

sakit2 badan...

dh 2 ari aku tak menghadirkan diri ke class, sebabnya badan aku lemah sgt.. kpala aku sakit n idung aku berair.. ntah virus mna yang hinggap di badanku ini... aku rasa tak berdaya langsung... kalo aku berdiri, tak kukuh.. kalo ada yang tolak mesti aku jatuh... adoii..


aku tak suka macam nie.. aku nak diri aku yg kuat semangat.. uiksss tetiba ckp bab semangat lak.. yo la.. aku dh la jd macam mengong2 sket... huuhhh.. i dont like.. apa pn.. au doakan supaya penyakit neh nyah cepat2 dari badan aku.. sbb bila aku dh sakit banyak keja yg jd extend... then, chau...




0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers