CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Sunday, April 5, 2009

dia kembali lagi...

Dinginnya angin mlm ini menyapa tubuhku…

aku kembali teringat...

Ya Allah..

Aku mohon padaMU… kuatkanlah hatiku.. kenapa bayangan dia muncul lagi dalam hidupku?? Kenapa wajah dia bermain2 di ruang mataku… sesungguhnya aku x kuat untuk menghadapi dugaanMU ini YA Allah.. aku lemah bila kenangan lalu mengusik2 jiwaku… aku pernah berjanji pada diriku untuk taknak mengingati lagi… tp knapa mlm ini, dia hadir lagi dlm hidupku??? Ya Allah… apakah ertinya smua ini? Knapa dia masih tak bleh pergi dr hidupku?? Aku sakit andai ini trus menghantui ku…maafkan aku.. aku tak berdaya menolak hadirnya kenangan ini...Kuatkanlah hatiku ini Ya Allah... Aku redha dengan ketentuanMU...

Sekilas ku teringat Detik-detik yang lepas

Indahnya perkasihan
Semacam ku rasakan
Tak sanggup rasanya
Sesaat ditinggalkan

Dan seboleh-bolehnya
Ku ingin mengikutmu
Walau ke lurah dalam
Aku sanggup terluka
Demi kerana sayang
Apa jua kurela
Jiwa dan raga

Engkau saja yang sentiasa
Bermain di fikiran
Tiap masa dan ketika
Tak terlintas di hati ini
Untuk curang kepadamu
Oh kekasih

Aku berharap pendirian engkau juga
Sama-sama pertahankan kebahagiaan
Walau diacu belati tajam mengugutku
Cinta aku kasih aku tetap untukmu
Sampai ke mati
Hanya itu mampu ku beri

Tersentak lamunan
Bila diri ini disentuh
Oleh seseorang
Ku cuba damaikan
Hati yang kian berkocak
Agar perasaan sedihku ini
Tidak nampak

Di pusara ini
Ku sedia berdiri
Bersama doa-doa
Tak putus kuhulurkan
Itulah tanda kasih... kasih
Kasih yang sebenar

Wajah dan senyumanmu
Sentiasa kuangan
kan
Aduhai sayang oh...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers