CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Monday, April 6, 2009

feel better..

salam smua...

taraaa... aku ok je ari neh... apesal minah nie?? x pepasal report ok jek... hahahaha sawan... ari nie aku ada test stats... fuhhh well done.. mission complete... hahahahaha agak memberangsangkan laa... pas abis test aku siggah menderma darah.. huhuhu memula tue amat berkobar2.. siap dh isi form... nervous lak.. ampesss tahap monyet tol la.. tp xpe.. aku be cool jek.. be cool sgt la... dh siap check darah n so on... haa... darah aku group A.. sesapa yg memerlukan darah A type.. meh aku nak dermakan.. hahaha aku amat bermurah ati sikalang... masuk la duk ats stretcher tue... nurse tue pun memulakan tugasnya menggodek lengan ku... hahahaha tgk2 dah siap pn dia cucuk.. aku pn menggenggam la bnda alah btg paip pvc tue.. duk borak ngan member aku kat sbelah.. tau2 nurse tue ckp dh siap.. hahahaha sekejapnya... adeiii... cm nak bg je la lg... tp x bleh.. kna tggu at least 3 month... ok.. xpe... hehehehe itulah ceritaku ari neh...

bye.. aku nak rest sbb dh rasa pening2... lgpun esok ada quick test java lg...
daaa smua...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers