CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Tuesday, November 25, 2008

Wi-Fi Yang ampeh

Kenapa aku mcm malas nk menghupdate blog 2-3 ari neh?? bkn mlas.. tp dh takbleh nak on9.. Anybedi Knows??? huh.. mmg you all tak tau kan... meh ceq nak gtau..

Sebabnya connection wi-fi kt hostel nie gila babeng punya ampeh… sengal tahap gaban.. aku benci kalo mcm nie.. sebab aku nie internet addicts… kalo tak dak internet mulalah aku mcm cacing kepanasan.. tak payah masuk dlm oven dAh.. adeiii..

apesal aku duk merapu lg?? sdgkan aku ada lg 3 papers to go.. kpala otak aku mmg dah tak dak kat sini.. suma nya mlayang to my hometown dah.. aku bayangkan aku bergumbira di samping family ku yg terchenta..

aku nak study pun malas neh… mood aku ampeh ja ari nie.. aku bantai tido ja.. sebabnya smalam aku tak tido duk menghafal scripts yang bakal aku present kan dalam paper ICT aku ari rabu esok... uhuhuhu wish me luck.. mudah mudahan some miracles being there.. hahahaha
ok.. chaw..

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers