CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Thursday, November 20, 2008

ReLeAsE tEnSiOn...

smalam aku n member coursemate aku mengoutingkn diri ke KL... hahahahaha menyemakkan kpala otak yg sdia ada dgn kesemakan KL tue... ampeh... time kuar pg tue ok jek traffic's movement nyer... naik tren pun cam best jek.. lengang n x pyah nak himpit2.. lokasi yg memula kitorang tuju.. sogo.. sbb member aku nak bli brg yg mmg ada kt sogo jek.. adei.. aku ckup mlas.. uhuhuhu kang duit aku pun terbabas.. mmg ampeh la.. bgai dikata.. mmg tebabas duit aku kt sini.. aku bli two bags.. uhuhuhu mmg gatal tgn.. tp kn jgn marah aku.. marahlah sales tue.. sape suh wat sales.. dh la gila punya sales.. up to 80%.. mmg la carik penyakit... uhuhuh then lpas mengenyangkn perut kt foodcourts kitorang gerak ke gedung tudung sbb member aku yg sekor nie nk carik selendang itam.. new selendang.. nnt aku upload gambo dia.. dan aku terpesona ngan selendang tue.. padahal aku rasa kat kedai my mummy pun ada selendang tue.. tp oleh krana hati ku ini tergedik2 jgak nak pkai selendang tue, so aku bli la.. 9 hengget.. then grak p Times Square.. Hujan la plak mencurah2.. sedingin hatiku yg rawan sbb budget aku cnfirm terlari.. nk men bowling plak minah2 nie.. huh. mntak2 laa penuh japgi. hahahahaha.. ok jek nek tren msa nie.. kira slesa lg la wlaupun dh ptg.. uhuhu smpai TS pn ujan lg.. trus g naik ats.. kah kah kah.. spt yg aku doakan.. Full.. Amin.. sbb aku mmg mlas nak layan bowl ari nie.. sbbnya tgn aku sakit.. cnfirm aku xleh nak go through.. wat malu jek kalo smua masuk longkang.. bek baling "buah Nyok" jek.. destinasi sterusnya... apa lg.. dh alang2 kat sini... Plaza low yatt la.. hahahaha aku mmg suka ini tempat.. duit abis pn takpa.. kah kah kah.. wlaupun ujan.. kami berlari jgak mredah tikaman air.. sampai low yatt baju aku dh lembab.. aku tak suka ini bau.. tp xpe.. jap lg confirm kering sbb kt dlm tue air cond high gila.. aku menghabiskn duit di sini dgn membeli mcm2 gadgets.. kuang kuang kuang.. aku jd gila bila masuk sini.. dah la tgh offer.. aku amatlah tertarik pd satu laptop bagpac.. tp reganya.. pergh... bleh tahan.. kalo nak beli bleh.. bila memikirkn aku ada agenda lain yg better important than buy this stuff.. so just ignore it.. tp bukan ignore la.. KIV dulu.. hehehehe.. member2 aku pn menyopping sakan kt sini.. bebudak it kn.. pntang nengok somthings new.. mula ar.. nk wat test market.. then kami blah.. g KLCC.. nak lepak kt KLCC Park.. kat ROMP ada sales.. aku sambar shelai suar khaki.. udah2... cukup2 ler tipah oii berbelanja.. so utk slamatkn diri.. kami lepak kt park.. ramai bangat manusia kt sni.. apa jd pn.. kami selit jgak.. tak kira.. tak kira.. ke tepi.. bg laluan.. nak rehatkn kaki yg mmg nak ptah nie.. aku dh start shoot gmbar.. hahahaha jgn bg aku pgang camera.. aku mcm nak tukar cos la.. nak amik photography cos lak.. hahahaha mengamuk my mummy sat g.. aku suarakan hasrat nak bli Nikon D90 pn dh kna khutbah.. uhuhu tp aku x kira.. 1 fine day aku nak jgak memilikinya.. aku dah jatuh cinta bidang shoot2 gambar nie.. sedar2 dh mlm.. hahahaha punya laa leka duk shoot gambar.. better make a move now.. kang takdak bus nk balik unisel.. tak pepasal kna overnight kt pudu tue.. tak mau la cheq.. msa nk balik mak aiiii.. bersesakkkkk dlm nk nek star... berjuta manusia duk tggu.. aku tak sukaaaaaaaaa.. tak sukaaaaa situation mcm nie.... nak tak nak.. mau tak mau kna berasak jugak.. aku tak rela overnight kt KL nie dgn bdn2 aku yg melekit2 neh.. peduli apa aku.. kami mengasak jgak diri.. at last.. dpt jgak naik.. padan muka.. cium la korang2 bau hangit kami ini.. uhuhu.. smpaI plaza rakyat pn duk ujan lg.. redah jek.. smpai kt pudu bus xdak lg.. hahaha.. tgu ar.. kol 9pm bus smpai trus balik.. melepek smua dlm bus.. ambek.. nk jln sgt... smpai Unisel dh kol 11 lebih.. aku balik umah trus mandi smayang... check email then.. zzzzzzzzzzzzzzz smpai la tgh ari.. hahahaha... sekian trima kasih.. aku dh letih membebel.. nak p cari mkn.. sat g nak bukak posa laksss... nnt aku upload gmbr2.. tggu k.. Chauusss..

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers