CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Tuesday, November 18, 2008

Congrates My All Fwens

Tahniah kepada kawan2 yang melangsungkan pertunangan n pernikahan... Aku mohon ampun dan maaf sbb langsung tak menghadiri majlis2 bermakna korang.. mohon beribu keampunan sebab keterlekaan diri dalam menempuhi dan mengharungi kehidupan baruku ini... aku ingin sgt menghadiri hari bahagia korang semua.. sedih sangat bila difikirkan balik.. selfish kah aku ini?? aku lupa pada dunia luar.. tapi apakan daya.. aku dah be da best.. ada komitmen lain yg menuntut perhatianku.. im so sorry kwn2... kpd kwn2 yg bakal naik pelamin.. SELAMAT PENGANTIN BARU smoga bahagia ke akhir hayat.. aku turut bergembira... dari jauh aku mendoakan kebahagian korang semua... All da happiness to all my dear fwens... salam kemaafan dariku.. aku bila lg nak mcm nie???

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers