CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Friday, August 14, 2009

Im Back

salam smua...
hehehe dh lama tak hupdate.. mlasnya tahap gaban...
actually tadak apa pun yg nak di updatekan...
aku baru je register for new sem smalam...
Alhamdulillah.. aku dh masuk second year... skejap ja rasanya...
tak lmbt lg dh abis..InsyaAllah.... Mudah mudahan Allah SWT permudahkan sgala urusan ku ini...Amin...

cuti sem aritue pun aku x p mana.. just duk umah ja.. lepak2.. tue je keja aku.. lgpun masa cuti tue aku demam+selsema+sakit tekak+batuk smua ada.. aku takut gak.. kang skang musim H1N1 .. Nauzubillah.. mintak di jauhkan..

pastue in the end of cuti tue aku p knduri anim.. hahahaha dalam bdn tak berapa shat.. aku gagah la jgak sbb nak jumpa member2 yg lain... lama sgt dah aku x jmpa depa...
hurrmmm lepas la rndu bla jmpa.... mcm2 crita.. siap leh gosip2 lg.. hahaha keja yg dh lama aku tggalkn.. tak lmbt lg Erna n Ina bakal jd mama... CONGRATES BOTH of u.. jaga diri baik2... anugerah terindah dalam hidup korang... ermm adeq lak x lama lg dh nk mengakhiri zaman solonya... hahahaha padan muka ang adeq.. duk kenen org... ang jgak dulu.. hehehe apapun Congrates.... hanie doakan yg terbaik utk angpa smua...

msa nak balik... hahahahahaha keta aku xleh nak start.. batery dia wat hal lg.. adeiiii... dgn alarm duk weng weng weng... geramnya.. masa2 cm nie la dia nk wat pasal... hangin jgak aku.. tp adeq n ina teman aku.. lepas cousins anim tlg tgk2.. ok la... thanks smua.. pd adeq n ina.. thanks so much sbb tggu hanie smpai keta dh ok.. hehehe

ermmm maybe stakat nie je kot.. tadak apa yg interesting pun.. will be update gain n gain later..
so.. daaa..
aku nak p mandi n solat....


0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers