CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Wednesday, August 19, 2009

sayangi diri..

salam smua...

aku agak moody sbbnya bdn aku x sihat... kpala lak sakit..nk mkn ubat.. im still fasting today.. aku x suka kalo aku melepek camneh...
aku baru je siapkan assignment kc... aku gagahkan jgak diri aku siapkan assigment sbb aku nak balik kg ptg neh...
mummy suh aku blik n p buat check up... lately neh aku kerap gak sakit dalam bdn...
aku taktau la simpton apa sbenarnya... Ya Allah.. jauhkanlah aku dr wabak2 yg menular skang neh.. Amin...

oklah.. tue je kot.. nnt aku update lg... jaga diri smua... banyak kn minum air kosong yg di masak.. minum air kelapa tanpa ais 2 biji sehari, mkn epal hijau skurangnya 6 biji sehari n jaga kesihatan diri... sama sama kita pelihara diri kita dari wabak yg sedang menular kini... Hanya kita yg mampu care of ourself... take care smua...

daa... wassalam..

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers