CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Friday, July 24, 2009

yehaaa.. tapi...

alhamdulillah...
at last nya.. ari nie aku dah abis exam for this sem...
esok dah boleh balik kg... tapi yang aku hanginnya... cuti dr 3 weeks tetiba jd 2 weeks jek.. aku sgtlah angin.... sebabnya????
  1. dah la kena clearance every sem... (utk cuti pjg berjela aku x kesah la.. nie cuti ciput ja... penat wehh duk asyik hangkut brg trun naik kt pkp tue... nak berkemas lg satu hal.. aku amatlah HANGIN...)
  2. SALAH KE KALO BG DUK KAT SATU UMAH JE?? x pyah la nak tukar2.. sakitkan jiwa org je...
  3. bus (aku ckup hangin kalo ari weekend bus tadakkkkkk... aku nak kuar cmna??? nak balik neh...
  4. masalah2 lain... kalo crita... berjela jelaaaaaaaaa tak abih...
then...
apapun... aku kna jugak hadapi smua neh.... aku mencikkkk.......

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers