CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Monday, July 14, 2008

lamanya tak update!!!

salam...
hehehehe sorry utk diri aku sebenarnya... sebab dah lama tak update this blog.. sebenarnya aku quite bz lately..
tambahan plak aku baru je dpt offer smbung study nie.. lagi la haru... semua nak kna siapkan on time... tapi sampai ari nie aku tak buat lagi medical check up.. puan seri aku kt umah dh bising... ehehehehe sbar ye mummy.. satu2..kayu pelan2 .. kuang kuang kuang.. ayat mummy aku slalu kata... so aku tiru balik... haa.. duk menceceh plak.. aku smbung study kat UNISEL jek... bertapa la aku 3 thun kat stu utk menghabiskan degree kuang kuang kuang...
oklah... aku tak tau nak menceceh apa lg sebabnya aku byk keja nak siapkn.. see then... daa

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers