CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Monday, August 15, 2011

Mood bercampur aduk..

salam...

sekejap ja rasanya... dah stengah bulan kita berpuasa... rasa mcm baru smalam je start puasa... Ya Allah cepatnya masa berlalu..

dua tiga hari neh mood aku macam serba tak kena la... duk bercampur aduk... adoii hai... perasaan neh cepat sgt tersentuh... entah la... apa nak jadi ntah... semalam lepas berbuka.. kpala aku sakit amat... sah laa migrain aku hinggap lagi... hadoiii.... kalo dah sakit kpala neh mmg la.. sawan jadinya... mmg mood aku yg masa tue ok trus down la.. aku mandi, telan ubat n terus tido... tue je ubat yang paling mujarab...

pagi tadi aku bangun n rasa ringan sket la... tapi stil duk cenoneng sket2 lagi... aku dengan rasa malas n lesu bersiap2 la p keja.. hadeiii la... AKU BENCI MOOD MACAM NEH.... takmau takmau takmau... jangan la kacau aku!!! (ehh sawan ke hapa dia neh!!)

hurmmm... dah tgh ari ok la sket... tetiba aku rasa macam nak makan capati ngan kari ayam.. pheeewwww... apa kes plak neh?? ishhhhh dia neh... susah la mood x stabil neh... balik nnt kalo ada la tepung atta kat kdai runcit tue aku mmg nak buat capati... huhhh x kira laaa kalo leh mkn lpas bukak posa pun.. ada aku kisah... janji aku leh makan... hua hua hua... sedapnya capati cicah ngan gulai ayam... hoohohoho...

hurmm... melayan mood aku yang agak tiga suku neh leh jadi gila.. dah la.... malas la... mau siapkan proposal... huhuhu... daaa... kalo sempat nnt aku hupdate lagi...

selamat berbuka puasa semua....

jaga diri baik-baik...

wassalam...

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers