CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Saturday, September 5, 2009

kesal..

hanya aku yang tau apa yang aku rasai... sebab aku yang tanggung smua nie... aku sedih. aku tetap senyum.. aku sakit.. aku masih lagi ketawa.. aku kecewa... aku kuatkan semangat... anggap tak pernah ada kecewa...

kini... aku makin rasainya... aku hanya menunggu hari2 untuk aku pergi dari apa yang aku sedang alami ini... aku kecewa sangat... aku sedih.. aku rasa semuanya tak bererti lagi.. its nothing... tak ada apa lg yang perlu aku banggakan.. yang perlu aku semaikan... kerana semuanya akan berakhir... Aku tak mampu lagi.. aku jaga hati semua orang... aku cuba jd the best.. tapi akhirnya hati aku yang walang... aku kesal...

but.. what will happen to my life.. i will fight it all out.. i will never give up to end all this..
i believe that im still have my lovely mummy thats still support n being with me idle i sad or happy.. thanks mummy... now i agreed that in what situation i am... idle im sad or im happy.. im still need ur love... u are my superhero... thanks so much... i love u more than i love my self..

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers