CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku… hanya untukMU Ya Allah..

Saturday, May 9, 2009

Aku Bebas dari Bayangannya Kini..

Tak Mungkin Kerna Sayang - Alyah

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba-tiba
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti


betul cam lirik lagu nie... kau telah ku lupakan untuk selamanya... pergilah kau.. abadi bahagia bersama dia.. tiada lagi kasih n rinduku untukmu... mulai sekarang aku bebas dari mengenangmu.. kalau kau hadir lagi dalam hidupku, mungkin kau hanya kawan untukku.. tak mungkin lebih dari itu...hilangmu telah kutemui gantinya.. kini dia mekar di taman hatiku... jangan kau tagih lagi kasih n janjimu yang telah luput di hatiku... aku tak mungkin menerimamu kembali... hatiku tekad.. takkan ada lagi kasih sy n cinta untuk dirimu.. kau hanyalah kenangan masa laluku.. terima kasih kerna kau telah mengajarku mengenal erti apa itu cinta, kasih n rindu.. kau juga telah mengajar erti kesabaran n menghargai hubungan... thanks A**n.. telah ku buang segalanya jauh dari lubuk hati n mindaku... akan ku teruskan hidup ini mengejar cita citaku.. biar impianku bersamamu telah berkubur, namun aku takkan biarkan jasad n hatiku ikut terkubur.. aku wanita yang punyai misi n visi... Terima Kasih Ya Allah, KAU kurniakan aku kesabaran n kekuatan yang tak mampu aku cari dimana2... Terus lah Membimbingku ke jalan KeredhaanMU.. AMIN..

0 comments:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers